keyboard_arrow_up

enova365 FAQ

► Błąd przy podpisywaniu e-Sprawozdań

► Jak naprawić nieprawidłowe wyświetlanie się wydruków w enova365?

► Czy w enova365 możemy ustawić automatyczne wylogowanie operatorów?

► Błąd "Brak praw dostępu/zapisu" w enova365.

► Nie mogę wysłać JPK

► enova365 nie widzi mojego certyfikatu

► enova365 wolno pracuje – biuro rachunkowe

► Czy mogę podejrzeć, jaki użytkownik wprowadził dane zmiany w programie?

► Nie mam dostępu do modułu… a wcześniej był

SaldeoSMART FAQ


► Czy na jednym serwerze mogą pracować dwa biura rachunkowe, każde ze swoim kontem w Saldeo?

► Katalog jest już używany przez innego użytkownika - problem z dodaniem dokumentu przez SaldeoPULPIT

► Czym jest komunikat 4307 - Quotaexceeded (API)

► "Błąd komunikacji z serwerem Saldeo lub SaldeoPULPIT" – dotyczy integracji z enova365

► Czy można dodawać firmy grupowo (za jednym razem)?

► Po odczytaniu wyciągów nie dodaje się kontrahent

► Jak ukryć przeliczenia kursu PLN na fakturze walutowej?

► Nie mogę wysłać faktury. Wyszarzony przycisk wyślij.

► Jak wystawić notę korygującą?

► Jak wystawić notę obciążeniową?

► Program SaldeoPULPIT nie odczytuje dokumentów.